Sunday, March 23, 2008

pagi yang gelap ....

today rasa kosong ja .... letih sgt kot ... nak kata malas nak buat keja pon dak .... nak kata rajin sgt buat keja pon dak .... yg pasti cpu otak aku nie tgh slow ...... byk santai saja .... lepak lepak kat starbuck edaran blakang tuh @ sblah bilik server hahaha .....

cmmi cmmi cmmi .... hmm lagi 2 hari lg for perhitungan ..... keja aku yang selama berbulan bulan nie aku mengadap tuk improvekan company pya software development process ... tobat aku x mau buat lagi kalo dibagi option dah pas nie ... hahaha .... jd cam sengal pon ada .... bukan sebab x bagus buat menda nie ... tp aku nie yang kureng self motivation nak buat menda nie .... mentaliti nie mcm pikiaq -ve saja .... kalo write code dah tau dah mcm mana nak ubah -ve value nie jadi +ve semua ... masalahnya otak aku ... x tau nak pakai language ape nak overite signal yg hantaq ke otak nie .... hahaha ....

apa apa pun thanks la kat semua yg support aku buat menda nie ... especially intan ar ... kalo dia group lain ... fuh sure kantoi besepah aku ... haha ...... sb dia sorang ja rajin .... aku atas paper ja team leader .... kt luar masa buat cmmi nie mcm dia lak lead ... hehe ... even pm pon tya dia ... chaiyok la intan ... haha ...

aku tgk dak dak perhilitan ngan helpdesk sebok sebok gilos gilos ari nie ... team aku ja yg slow .... actually aku ja yg slow ... hahaha ... apa da nak jadi ngan aku nie ..... argh ada dak tok bomo bleh bg ubat kt aku nie ... bg tekun skit buat keja ... rajin ingat dah rajin dah (poyo) hahahaha .... cuma nak tekun ja buat keja ..... time keja x buat menda lain dah .... ahaks ... hmm .........

ok la ... stop dulu buat karangan .... dulu masa skolah cikgu suh buat karangan aku 'chulaihhhh' time la baru tingin nak mengarang ... kalo dedulu aku rajin ... sure time nie aku keja x menaip code ..... adios ....

0 Orang budak itam: