Thursday, December 3, 2009

Meeting pagi !!

Huhu hari nie ujan renyai renyai pagi .... tanpa membuang masa aku kuar start moto bagi panas engine ... nak naik keta sure jem nie ... aku dah lambat ..... packing notebook, pakai kasut apa semua then nek la moto aku dengan riang ria ....
bila sampai saja cyber office ... aku pon nek la atas ... sesampai ja kt opis tu tgk pintu dok kunci lagi ..... dah la aku x amek kunci cyber office lagik .... isk ... temenung jap dkt dpn tuh ..... takpa ... lepak bawah ja la ...
turun balik lift, sesampai kt bawah tgk ujan renyai renyai lagi ... mcm makin kuat jah nie ... dah la baju ujan adik aku rembat pagi tadi .... huhu
Lepak jap ... isap okok sebatang then start moto .... pegi putrajaya plak .... lembab jugak la sluaq sementara nak sampai tuh .... pas sampai putrajaya check email aku .... rupa rupa nya meeting start koi 3 sampai koi 5 .... memang la takdak org pepagi nie .... huhu ... apa la nasib ...

0 Orang budak itam: