Saturday, November 1, 2008

Lamanya x 'BLOGGER'

Ermmm ntah la apa nak ditulis lagi .... pening keja byk .... notebook plak buat hal time time nie .. tension semacam pon ada .. tapi apa nak buat .. live must go on ...
Ari nie aku kt opis .. sib baik ada sorang budak busuk nak teman aku kt sini ... busuk pun busuk la janji ada org teman .... hehehehe ... rambut pun dah panjang ... hmmm dok memaksa aku p gunting rambut .. huhu ... kalau x gunting serabut gak nie ....

Hari tu masa conference PSMB dekat genting fuhh... best jugak la .... nama ja pegi conference ... tp banyak melencong tempat lain ... bila lagi kan ... pegi semua sponsor .. so time nie la nak hepi hepi pon ... balik opis dah HELLi HELLi dah .... bile start "when i was" tuh , perkataan yg agak berantu bagi budak budak services .. hehe ... so jangan tanya banyak ...

ari tu masa raya pegi TRIANG .. aie selenge kawen ... rumah x de la susah sangat nak cari ... so lagi sorang ha hosemate aku masa kt itm da kawen ... so aku bila lagi ? masih menjadi tanda tanya ... apa apa pun tgu saja ... har har har .... till next time aku merepek lagi ... nak type code pon dok tengah install kt pc ... so aku type je kt sini ...

0 Orang budak itam: