Wednesday, November 19, 2008

Penatnyee .....

Hmmm minggu lepas pegi melaka ... kak intan nye wedding .. so kene tolong tolong la ....... hmmm lama dah x nolong kt knuri kawen mcm tu ...... penat tegolek gak la .... 1st time sampai memang x tau ler nak buat ape ... tgk semua org bz giler .. then aku nak mencelah celah mane ... takpe .... for the 1st time aku buat tolong je ape yg bleh .... takkan nak melapak saje ... x sedap plak kalo mcm tu ... hahahah ... malam tu nikah la kak intan ... hoooohhh mcm nie ek org melaka ... kedah x de plak mcm tu ...... abeh malam tu aku orait lagi la .... x penat sangat ...... esok harinye bermula la kenduri .... masak seniri nie tau .... hahaha ... aku jadi tukang angkat serve .... kira mcm application server la nie ..... tukang masak jadi database server .... hahah .. sampai petang ...... laling haku masak bubur ..... huh ... haabissss .....
so petang tu mengemas la umah ... sampai malam .... bijik mata pon da x larat nak bukak ... then tidoq awai aku malam tu ... esoknye bangun pepagi tolong kemas periuk belanga apa semua tu .... tengahhari tu nak kata penat sangat sampai telelap aku dekat sofa depan tuh .. huh .... pas tu bangun sambung keje balik mengemas ... sampai petang ..... malam tu bersiap la aku nak balik kl balik ... koi 11 jugak la betolak dari merlimau ... dalam koi 12 aku da sampai kl daaa .... balik rmh tu trus tidoq la .....
esok paginya aku mcm besa lerr ... masuk opis lambat ... then lam tenghari tu balik umah siap beg .... then amek en fisal n izhan ... lam koi 3 45 tuh aku btolak la ke kemaman plak ... ade meeting kastam ... fuh .... penat gak lerr .... sampai pon da malam .... dah 3 hari straight da nie penat ... so malam tu x sempat bukak baju da telelap ....
paginye bangun sakit badan plak rasenye ... maybe penat sangat kot .... aku mandi mandi siap nak g meeting ... koi 8 suku breakfast dekat otel n chekout trus ...... g meeting sampai la koi 1 stengah tenghari ... pastu derang belanja makan plak ... sedap gak makan tenghari tuh walaupun pada mulanya nampak mcm x brapa sedap .... bleh nak dijadikan cerita masa makan dkt situ ... jumpa la kawan itm aku merangkap dak dak kedah haku ler .... hahahah mcm x pecaya lak leh jpa dia kt situ ... trus panggey aku p kenuri dia bulan satu nie ... hehe ... insyallah aku p punya lah ..... jangan riso..... then after makan tu pusing p cari kropok sat n bla bla bla ...... lepas tu kami pon bergerak la balik kl .... bayangkan smalam sampai kemaman dalam keadaan penat then esoknya nak balik kl .... aku pon drive la slow slow .... fuh ... keadaaan panas terik ngan perut kenyang nie memang penin .... brapa kali aku nak telelap ... tahan jugak .... rokok nie asal ngantuk je menyala .... hahahaha ..... time petang skit smpai la kami kt kl .... hehehe ... antaq en fisal ngan izhan baru la aku balik rmh ... siap siap mandi apa semua tuh baru la aku kuaq jpa laling haku ... windu katenya .... hahahah ... sampai koi 11 malam baru balik umah ... smpai umah lepak jap ngan acik depan tv .... x sedaq aku da telelap depan tv tu sampai pagi ...... makna kata penat sangat la tu ......
huhu ... bz sungguh aku minggu nie .....

0 Orang budak itam: