Sunday, May 10, 2009

Dah Tender ...

Huhu ... tender ... apa tu tender ... tender projek ke , tender keta bank ke ... hmm tender nak nak berenti keja la ... pikir punya pikir, pindah jugak aku dari edaran ... sblm nie macam malas saja nak kluar, keja pon selesa ... kwn kwn pon ok ....
apa apa pon life must go on ... so aku anggap saja pindah keja baru nie sebagai hijrah aku tahun nie ... moga moga membawa seribu satu erti dalam hidup aku .....

5 Orang budak itam:

Dalina @ Ardina said...

all the best in new place... tak gerak skrg susah mau gerak nnt...

chiaci said...

gerak gerak gerak khassss...

sHibI said...

tender masak lauk kenduri kawen ko..hua3

aqeesh said...

dah pindah dr edaran ker?
pegi mana plak ni?

syai said...

yeke acu? dgr ade latest news kata xjadik plk.. jeng3x! (",)v