Saturday, December 27, 2008

Dah setel satu ...

Huhu ... hr bersejarah dalam idup aku .... 25 December 2008 aku da slamat da tunang .... cuak gak memula tuh ... sb aku x de kt tempat kejadian .... sib baik ada paklang n pait dol ... leh lepak lepak kena roti canai minum teh tarik dulu ..... sehari sblm aku btunang tu aku still keja lagi ..... hmmm buat mcm cool .. mcm x dak apa .... then balik umah ja petang tu ... melengung jap dalam bilik .... layan lagu dl .... relax relax ... then kemas barang ... lam koi 11 stengah tu pait dol n paklang sampai bwah umah ... nek atas amek barang apa yang patut dl .... koi 12 malam kami dkt kfc serdang tuh ... tepi hiway ..... mkn 3 org ja ... tp gelak sembang mcm 30 org dah ... x dak malu nie ... then sambung balik jalan ... perut da kenyang ... so bawak keta lex lex malam tu ... pas serdang tukar dreber ... dreber nie plak jiwa kacau .... lagi cepat km smpi banda hilir la malam tu .... then x tau nak buat apa pg tu kami lepak la dekat dataran pahlawan tu sampai koi 4 pagi ... then baru balik otel malam tu .... nak panjang cita malam tu nak tido plak dok ejas tempat ... last skali dpt gak lena ... tu pon sblm tu dok kuk kik kuk kik ... x abeh abeh gelak saja ....

Esok pagi pagi .... awal gak la bangun ... xcited sangat ... paklang n pait dol leh dok ngantuk lagi ....
aku bg trus mandi ... pakai baju siap siap ....


nie dok tgu pait dol la nie ... last minit toi mandi ... org len semua da turun kt bawah ...


rombongan family aku da sampai ... huhu ... x ley join time nie .... so leh tengok gambor je la ...


Isk cayunk bucuk aku nie kene sengih la sehari nie ... hehehe ... sampai mengadu sakit gigi ... so arinie g jpe doktor gigi dah ...


huhu at last ... time nie aku tepon adik ap aku ... dia kata dok sarung cincin dah ... mengedik gak la aku nak pegi .. ingat da setel .... tp kol acik pastu ... x leh datang lagi ... kecewa sat ... cung sungguh cayunk aku aritu ...


menjeling menjeling ku menjeling ... makan pon x senang ... xcited nie .... pait dol sblh aku bubuh sungguh ... tulang pon dah stengah pinggan .... sib baik sedap katanya ....

0 Orang budak itam: