Thursday, December 4, 2008

Jumaat

Dah jumaat dah nie ........ malas plak nak study ... ptg nie aku ada exam sharepoint plak nie .... huhu .... takpa takpa ... apa apa pun makan dl .... hehehe .. tu lagi penting ...

smalam pegi mid valley ... hmm lama dah x pusing pusing mid valley ... alang alang p sana aku n intan pon singah la makan burger king .... sedap sungguh burger dia ..... then baru kteorg jenjalan pusing pusing mid valley.

Masuk jusco masuk metrojaya .... tgk tgk barang ... x de pon yang bekenan dihati nie ... hmm takpe kteorg pusing lagi .... masuk situ masuk sini .... hahahaha .... then sblm balik tu singgah la kejap dekat kedai jam ..... saje ushar ushar jam .... kteorg memang mcm nie .... lepas lepak lame gile dekat kedai jam tu baru la kteorg gerak ... pintu kedai pon da tutup ....

jalan nak balik rmh malam tu ok je ... x de jem sangat ... cuma masa dekat mid valley tuh .... besa ler .. ramai org nak kuar gak masa tuh ... so jem skit la .... tp ok ... still leh jalan ....

sampai rmh intan then aku pon amek la kete balik rmh plak .... nantok gak la ... apesal la ngantok sgt smalam ... skarang aku da x macam dulu ... dedulu kalo x tido malam bleh tahan lagik mata ... skarang nie da x tahan dah bijik mata nie .... mudah tul nak telelap .... hehe... dengan x sempat nak tukar bajunye ... aku pun tergolek atas sofa tuh sampai la pagi tadi ....

bangunnye pagi tuh ... siap siap la nak pegi keje .... tgk tgk baru aku sedar ari nie ari jumaat ....

0 Orang budak itam: