Tuesday, December 2, 2008

Raya raya ........

minggu depan dah raya aji ... huh .... aku amek cuti seminggu nie .... leh lepak lelama skit kt kg .... hehe ... acik aku pon dah start packing their bag ....

seminggu kt kg nie memacam agenda yg nak dilakukan ... hmmmm antaranya ........... kenuri kawen kt rmh mak chaq ........ n tolong acik bla bla bla .... hehehe. Apa pon esok aku da bley balik kg ... x sabaq la plak nak balik kg ..... huhu ... keje kt sini dah rasa mcm ok skit ...... tp standart ar hehari aku kena balik rumah malam tuh .......

masa cepat sgt jalan la nie .... tgk tgk da bulan 12 dah .. ujung tahun dah nie .... hmmmm ....... so apa apa pun ada beberapa perkara need to setelkan before end of this year ..... huhu ... just wait n see hahaha, tp ada org yg bg tau dia x sabaq sgt .... apa pun me to rs mcm tu gak, har har har ....
To all memeba tuh slamat raya aji ... taun nie x bleh nak rangi rangoli .... balik kg tumpang acik aku ja ..... so kalau ada sukan rakyat aku tumpang hampa saja la p tgk .... har har har ...

Najmi yang nak kawen tuh ... aku ucapkan slamat pengantin baru ar ... sorry ar bro aku memang x bley nak p knuri hang ... reason u know it larr ... hihihihi .... apa pun all tha best ... one shoot sj hg bg kt tok kadi tuh .... jangan lengai sangat .....

0 Orang budak itam: